Zeynepyigitalp Bence tek sebebi ekran!!!
Tv yi derhal kesin :(
Algısını kapatıyor
uyaran eksikliği oluyor
ve tv de saniyede bilmem kaç piksel görüntü ve ses veriyor beynine,normal zamanda da o hıza yetşşmek için sürekli hareket eder
yerinde durmaz,oyuncaklara konsantre olamaz bi oyuncakla sürekli oynayamaz daldan dala gider odaklanamaz.
Bunu yapmayın cocugunuza televizyon değil siz ebeveynlik yapın. Yemek yerken zorlanıyoesa ekranı siz olun dans edin şarkı söyleyin.
14 ay alkış bye bye için geç değil benm oglm 9-10 aylıkken yapıyordu.
Bol bıl ilgilenin kitap okuyın konuşjn,iş yaprken onu da dahil edin