Yoncaz Merhaba arkadaşlar dün sezeryan oldum hâlâ gaz problemi var. Bebeğimde benden dolayı aşırı gazlı galiba benden ona geçiyor. Lütfen nasıl geçer yardımcı olun
Sym987 Yoncaz yani hemen geçeceğini düşünmüyorum bence o gazdan ağlamıyordur annesi ya bir de senin gazın farklı suan hastane de değçl misin onun için bi ilaç içilmişlerdi bana rahatlamıştım cnm
Eslemmiray Yoncaz gazdan dolayı ağlıyorsa eczaneden biogaita diye gaz damlası var cok ise yariyor tavsiye ederim bende sezaryen oldum benim bebegimde gazliydi
umutcumunannesi Yoncaz canim sende kayisi hosafi yap icine tarçın karanfil kayisi seker koyup bol bol ic ben bu sayede ayni gece gazimi çıkardım suan 15 gunluk olduk hala içiyorum sindirime cok faydasi oluyor bağırsaklarini zorlama bol bol sivi tuket
Daffimomm Yoncaz 1 günlük bebeğin gazı olmaz bebeklerde gaz 2 haftadan sonra başlar başka birşeyden ağlıyordur bebişinz
Yoncaz Sym987 hastaneden çıktık. Gaz masajı yapıyorum zorla cıkıyor biraz biraz ama bağırıyor sürekli yüzü kıpkırmızı oluyor . Hem mama veriyorum hem de süt. Sürekli mememde kalmak istiyor
umutcumunannesi Sym987 canim ben bilemedim aman sen dikkat et bebekler ilk hafta %99 acliktan agliyolarmis
Hilalkaradeli umutcumunannesi kesinlikle katılıyorum 👏 açlıktan ağlıyor sürekli emzirmek gerekiyor ben o hatayı yaptım çünkü benimde aşırı gazlı bir bebeğim vardı ilk hafta çok kilo kaybı yaşadık
Yoncaz umutcumunannesi bende öyle düşündüm ama sürekli emziriyorum mama veriyorum . Daha çok dikkat edeyim o zaman. Kıyamıyorum çünkü
umutcumunannesi Hilalkaradeli sonra toparlayabildiniz mi bizimdr oyle oldu ama sutum yoktu mamayida ayarlayamadik tam sanırım 3925 dogdu oglum 10.gununde 4000 oldu
umutcumunannesi Yoncaz biz daha sonra kilo kaybi yasadik ve cok strese girdim aman sen o hataya dusme 20.gune kadar bebeklerde gaz sancisi tam baslamiyormus zaten suanki gaz onu anca anlik rahatsiz eder gecer
Yoncaz Midesi minicik olduğu için beslenmeden olduğunu düşünmedim. Her istediğinde meme veriyorum demek yetmiyor mamayı daha çok arttırayım
Hilalkaradeli umutcumunannesi sonra çok şükür toparladık 4100 doğmuştu 3800 hastaneden çıktık 3500 e falan düştü kontrolden sonra düzeldi eczacının verdiği yanlış göğüs ucu silikonun yüzünden oldu hastane de emzirme eğitmeni fark etti sağolsun orda doğru olanı verdi onunda toparladık
Emrhn22 Hilalkaradeli silikon göğüs ucu hangisini kullanmaya başladınız acaba bende silikon uçla emziriyorum göğsümü tutmuyor oğlum
Hilalkaradeli Emrhn22 avent kullandım ama üstüne basa basa belirtin yeni doğan diye büyük verip çocuğa işkence ettirmesinler
muazmrv Yoncaz sürekli yürüyüş yap . Tek çaresi bu. Bol sıvı alm bide ben metsil diye ilaç kullanıyorum