Arkadaşlar 20 aylık kızım var, Doğum yaptığımdan beri kendim ve eşimden başka yanımızda kimse yok tek bakıyoruz. Ve aylar geçtikçe yorgunluk birikti biriktiiii ve şuan vücudumda sürekli bir ağrı, hiçbir şekilde dinlenmiş hissedemiyorum, aşırı bitkinim, kendimi çok zorluyorum, kızıma tv de açmadığım için aktivite ve oyun için resmen artık takatim kalmadı, bu yorgunlukla nasıl baş edicem bilmiyorum. Ailelerimizden çok uzakta yaşıyoruz biraz yardım isteyeceğim kimse yok. Siz neler yapıyorsunuz nasıl baş ediyorsunuz. Gerçekten artık nefes alacak halim kalmadı. Kızıma da tv açmıyorum ve oyunlarına katılmakta da çok zorlandığım için çok üzülüyorum.