Kızlar bebeğim 11 aylık 4 gunluk bebegım cok cok huzursuz.. Arada guluyor o kadar sureklı aglıyor ya mesela oturma odasundayız ben koltukta oturayım oturmamı istemıyor… Bugunde dısarı cıkardık dısarda mutlu huzurlu dısardayken de esımle tartıstık esım annesune gıdecektı bende bebegımı aldım eve dogru gidiyordum sonra esım bızım pesımızden gelmıs.. Sonrasında bebegım eve geldık baabsının kucagındn ınmk ıstemedı bana gelmıyor babasında durmak ıstıyor babası bıraksın aglıyor normalde tam tersiydı… Ya bana onerıde bulunmak isteyenler bulunabılır mı 13 14 nısan gıbı spaya goturecegım bıraz mutlu olsun dıye… Sizce ne yapmalıyım bu pandemıde…. Pandemıden dolayı da cok kalabalıga gırmedık…