Arkadaşlar 1 ay 8 günlük bebeğim var ve şuan gaz sancısı çekiyor çok. Agulin şurubunu kullanıyorum ama bi faydasını göremedim. Relactaz bir kere kullanmıştım çok kusmuştu midesi kabul etmemiştir diye bidaha vermedim ama şuan versem mi diye düşünüyorum. Ne diyorsunuz kullananlar varmı aranızda
@