Kizlar 7,5 aylik bebegim var 1 hafta once burnu akmaya başladı daha sonra nefes daralmasi yasadi hastaneye goturduk kaninda enfeksiyon cikti iesef diye bi antibiyotik igne basladilar 3 gun boyunca vurdurdum ilk igneyi vurdurduktan sonra atesi cikmaya basladi 39.7 ye kadar cikti hastaneye tekrar goturdugumuzde iğnenin yan etkisi oldugunu soylediler her gun hastaneye gittim 2 kere korona testi verdik hep negatif cikti 2 gundur de vücudunda kirmizi kirmizi benekler kizarikliklar oluşmaya başladı ilk gun götürdük hicbirsey cikmadi ama bugun yüzündr de cikmaya basladi yani daha da cogaldi bilgisi olan varmı nolur yardım edin bana ne yapmam lazim