AeA345518 Merhaba arkadaşlar Kızım 2 buçuk aylık 5 gündür kakasını yapamıyor.karnında her hangi bir şişlik yok gazını da çıkartıyor ama bu durum beni üzüyor gün içinde mamasına zeytinyağı damlatıyorum ama hala yapmadı ne yapmalıyım 😔
Ocakannesii AeA345518 Anne sütü alıyorsa sadece 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor o aylarda düzensizlik olabiliyo bebeklerde yani ağlamıyorsa ıkınma vs yoksa takma bence yapıcaktır🙏🏻
Ocakannesii AeA345518 Birde cok fazla gün gecmediği sürece poposunu uyarma yağ ile buna alışmasın ek olarak birşeyde verme cok kücük annesi
Nesrinbek88 İçtiği mama yapıyo olabilir kulak çubugunu zeytin yagına batırınn uyarı yapın popusuna karnına masaj da yapabşlirsiniz ıhalmur verdiniz mi hiç bebeginize
Rosee0999 On güne kadar normal benim bebeğimde 3 4 günde bir yapmaya başladı doktorumuz normal olduğunu söyledi
AeA345518 Beni de emiyor smilac kullanıyoruz mamayıda doktoruma sordum gün içinde 2 3 defa zeytinyağı vermeye devam etti midesini bozar diye vermekte istemiyorum açıkçası
Ocakannesii AeA345518 Peki smilacda probiyotik var mı mesela ben sma kullandım onda yoktu kakada zorluk yasadık ama aptamile gectim onda probiyotik var ya hergün bir kez yapıyo yada iki günde bir mama hakkında doktoruna danış