Bebeğim 2 gündür çok hasta. 2 defa hastaneye gittik. Oksijen sıkıntısı yok, ciğerlerinde de herhangi bir sıkıntı yok.
Öksürüyor, burnu tıkalı olduğu için uyuyamıyor.
SF ile temizliyorum 10 dk sonra tekrar tıkanıyor.
Yurtdışında yaşıyorum ve burada bronchiolite diyorlar, Türkçede adı ne bilmiyorum.
Mevsim geçişlerinde genelde polenlerden dolayı olan birşeymiş. İlaç kullanamadığımız için balgam atamıyor ve sürekli tıkanıyor. Benimde aklıma ıhlamur geldi.
Daha önce bebeğime hiç ıhlamur vermedim, nasıl verilmesi gerektiğini bilmiyorum. Ya da 8,5 aylık bebeğe ıhlamur verilir mi? Bilgili olanlar lütfen yardım edin🙏🏻