Bebeğim 3 ay 4 günlük iki gündür akşamları ağlamalar huysuzlanmalar memeyi az az emer oldu gaz sorunumuz azaldı şükür hatta bitti gibi ama bir huysuzluk başladı bu ay biraz da az kilo almışız var mı bu durumda anneler 600 gr almış en az 800 gr alması gerekiyormuş normalde bir kilo almıştı diğer aylar şimdi memeyi de az alıyor gerçi gece güzel emiyor bir de okuduğuma göre 12.haftada atak oluyormuş inş ondandır hafta içi doktora tekrar götüreceğim böyle olursa :(