MUGUL valla bizde 3 ayından beri mama yiyoruz oğlum 8bucuk aylık hala devam ediyoruz ama biz bebelac gold nutrıkonfor kullanıyoruz birde onu dene canım bebelac da şekerli bir mama ve biraz daha katı bir mama cok cıvık değil belki sever hiç olmadı ozaman kaşık mamalarını dene yemeyince cok zor oluyor bilirim😣