Ozge2 Kizlar bebegimin yataginin zemini duz ve yastiksiz sirtustu yatiriyorum zarari olur mu acaba ( kafasi yana geliyor tabi)
ftmaemir Ozge2 15 aylığız ben hala yastıkta yatırmıyorum uzmanlar 2 yaşına kadar önermiyor zaten canım 👍🏻
Fatmanur68 Ozge2 bende 2 Yaşında kızıma yastık kullanmıyorum.Zaten kendinde sevmiyor bir zararını görmedim çok şükür
_ADA_ Ozge2 oğlum 4,5 yaşında. Neredeyse 2 seneden beri yastık kullanıyoruz. O da uykuya dalana kadar. Uyuyunca kendisini aşağı kaydırıyor yastıksız yatıyor.