Ozge2 Kizlar bebegim ilk dogdugu gun bembeyaz ve pembis bi kizdi sarilik gecirdik ondan sonra teni esmerlesti sanki ama elleri falan hâlâ beyaz ?Sizce sebebi nedir sizdede boyle mi
Zeynebinannesiii Öyle oluyor canım bizim ki de kapkaraydı sarılıktan sonra bir kaç hafta sonra pamuk oldu 🌼