Ishakpasa Anneler Mersin’de yaşıyorum. Sütumu sağip buzluğa atmıştım. Ama Bizim oğlanın inek sütü alerjisi çıktı. O yüzden o sütleri kullanamayacağım oğluma. Kullanmak isteyen varsa bana ulaşsın lütfen..