Bebeğim 11 aylık geçen gün doktara götürdük bu sebepten dolayı akciğer filmi çekildi temiz çıktı çok şükür ama geçmiyor. Doğal bir yöntem var mı bildiğiniz. Dayanamıyorum artık onun hiriltisina çok canım sıkılıyor eğer yapabileceğim birşey varsa denemek istiyorum 😔