Glcnaksy canım bebişin kiloluysa mutlaka kaldır emzir 1.5 2 saat te çünki çabucak düşüyormuş kan şekerleri bide sarılığına çok çok dikkat et aman diyim bol bol emzir sarılık olmadan uyusa bile uyandır şimdi bebekten sarılık testi isterler ona kadar bol bol emzir ben sürekli kaldırıp emziriyordum hatta babane kızıyordu Buda neymiş ya çocuğu uyandırıyorsun diye allahtan dinlememişim Çok az çıktı oda atlattık şükür yani sen kaldır emzir uyanmasını bekleme 1,2ay dene bak bu olayı kimseyi dinleme herkes bir laf eder