ilkerannesi Ben bir ara meme reddi yasadim sadece 2-3 dk. emiyordu sonra cirpiniyor agliyordu, 1 aya yakin sabrettim dusunun ve her sey yoluna girdi. Emzirme danismanindan destek aldim. Yememe dikkat etmeye calistim calisiyorum hala ama her zaman olmuyor. Tavsiyem, asla zorlamayin ama ornegin emmedi 15 dk.sonra tekrar teklif edin. Olmadi yarim saat sonra tekrar, yilmayin, ne hissettiginizi cok iyi biliyorum coook zor. Benim kendi annem basimda sutun yok, daha cok mama ver, ac kaliyor cocuk diye ne baskilar yapti. Danisman moral verdi her annenin sutu bebege yetecektir dedi. sadece belli duzen gerekebilir maddi durumunuz varsa mutlaka destek alin online bile cok ise yariyor. Onun disinda birazcik emmesi artarsa, bende irmik helvasi, tahin helva, yulaf, rezene isirgan karisimi bitki cayi ise yaradi deneyebilirsiniz. Hala da olmuyorsa hic uzmeyin kendinizi mama yiyen bebekler daha yapili oluyor diye dusunun😊 herkes emzirecek diye bir sey yok. Bana biri demisti ki senin mama verme sansin var onu alamayanlar var… 😔 o yuzden kendinizi motive edin dis seslere kulaklarinizi tikayin👍