Kızlar hepinize selamlar 🖖
oğlum 23 Nisan da 2 yaşında olacak
Yavrumun şansı ilk yaş günü hayal kırıklığıyla evde üçümüzle kutladık.
ikinci yaşında sadece dedeleri ve anneanne babaannesi olsun bari diye içimizden geçiriyorduk ki durum ortada o kadar hevesim kalmadı ki düşünmüyoruz bile artık
ama aklı eriyor artık ve o kutlamalar onu çok mutlu ediyor ne yapacağımı bilmiyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim?