Nurhan88 Kızlar 3ay 20 günlük bebeğim bugün öksürük başladı akşam da kusma ama ağızdan burundan fışkırırcasına ilk defa böyle oldu doğduğundan bu yana hiç böyle kusmadı acaba üşüttü mü ne yapmalıyım bütün gün huzursuzdu hiç uyumadı şimdi uyudu kaldı
Elifatih25 Nurhan88 Balgamı olabilir. Sen yinede dokdoruna danis. Bnim oglumda ne zaman öksürse kusmaya baslasa balgm cikiyo altndan antibiyotk kullanmakta istemiyorm ama gcmiyo.
Elifatih25 Nurhan88 kötü kokulumu peki? Cunku normal kusmuk kokusu gbi degil balgam olunca cok ktu kokuyo. Balgamdan supeleniyosaniz dokdora gturun bnce cunku kndiliginden gecmiyo nefesleri tikaniyo yutkunamiyolar.
eceunverkanra Nurhan88 Ben yasamadim canim gecmis olsun. Usutumus ya da soguk almis olabilir, boyle bi durumda ben anlasilmasi adina doktora goturururdum. Ayi da kucuk ilac verirler mi bilmiyorum ama sık sık emzirmek gerekiyor onu biliyorum