Hatice444 Benim oğlumda kolik doğduğu günden beri gaz problemi ama en üst seviyede hatta bazen dayanılır gibi olmuyordu. Şuna inandım gerçekten büyüdükçe azalıyor ve düzeliyor.Şu an 4 aylık baya iyi diyebilirim. Ama onla beraber ağladığım günleride biliyorum😔 Sab simpleks biogaia metsil buna benzer bi iki damla daha hepsini denedim hic biri bize fayda etmedi. Bigün eczanede bi eczacı arkadas aguline diye bi surubu denememi.söyledi doktoruma sordum ve kullandım. Ilk defa bi ilac 1 günde etkisini gösterdi fazlasiyla iyi geldi. Ilac dedigim bitkisel.ilac niteligi tasimiyor tabi ama cok ise yaradi. Doktorunuza sorup denemenizi tavsiye ederim.