Günaydın arkadaşlar ☺️ bende 2019 Eylül’de kapalı ameliyat oldum hamilelikte ortaya çıkmıştı feci ağrılardı😒 doğumdan sonra ağrılarım daha da arttı bebeğim 50 günlüktü taş kanala inmiş sarılık olmuşsun dediler acil memlekete gittik o bu arada taşın kanala düşmesi hayati risk taşıyor dedi doktorumz iki operasyon geçireceksin dedi önce kanaldan taş alınacak sonra safra kesesi neyse memlekete gittiğimde tekrar aynı işlemler yapıldı o sırada taşın kanaldan düştüğünü öğrendk Allah’tan sadece safra kesem alındı. Hiçbir diyet listesi falan vermedi doktorum sağlıklı beslen dedi ama ben 3-4 gün sonra kontrole gitmiştim kontrolden sonra aylardır yiyemedigim lahmacunu gömdüm 😁 ilk zamanlar ufak mide ağrıları oluyor tabi ki ben dediğim de beslenmeye dikkat etmedim ama sonra oda bitiyor bu ağrılar o zaman ki ağrıların yanında hiç zaten kapalı ameliyat kolay oluyor varsa taş geciktirmeden ameliyat olun kurtulun bana ameliyat dediklerinde 1 ay inanılmaz ağrılar çektim sütm kesilir korkusuyla hiç bişey olmuyor .herkese geçmiş olsun🤲