Bebeğim 1 haftadır yeşil kaka yapıyor ishal gibi nerdeyse her bezinde azda olsa kaka var sadece anne sütüyle besleniyor 6 aylık olduk tam dün doktor kontrolünde bu ay 350 gr aldıgını soyledı 150 gr eksıkmiş ve tam 1 haftadır gunduzleri neredeyse uyumuyor 3 uyku yapardı sımdı cok kısa ve 2 uyku anca yaptırabılıyorum doktor ishali için probiyotik verdi 5 gün sonra gel eyer gecmezse kaka tahlılı yaparız dedı varmı böle bir sorun yaşayan acaba artık sütüm mü yetmiyor yardım lütfen 🙏