Umutali04 canım valla yeni doğum yaptığımda süt yapacak herşeyi tüketiyordum hurma 5-6 tane yerdim bulguruda haftanın 2 günü mutlaka yapardım hatta doktorum baklagil tüket bol bol demişti mercimek nohut vs.kayınvalidem hatta şey demişti doktora aman gaz yapar hocam onlar bebeğe gülmüştü oda hayır hayır sütünün çoğalması için yemesi lazım diye ben onları da çok tükettim ekstra ceviz yiyebilirsiniz birde