Omerinannesi342 Aventin aldık sürekli sızdırıyor çantaya torbaya sokmadan koyamıyorum. Memnun kaldığınız suluk önerirmisiniz 🥰
Zey44 Omerinannesi342 şekillerini o kadar beğendim ki almadım çok pahalı DİE wee aldım hiç damlatmıyor iyiki almamışım dedim yazınızı görünce
ftmaemir Omerinannesi342 evet bende aventi bıraktım bu yüzden akıtma yapıyor🤦🏼♀️ Bebedor aldım çok memnun kaldım
Medine01 Omerinannesi342 url=https://resimyukle.xyz/i/fQ6cH3][img]https://i. Baby plus e bebekden aldim cok memnunum
Yarim_Kilo_Kiyma Omerinannesi342 Bende suluk bakıyorum ama hangi marka olursa olsun memnun olmayan mutlaka birileri var. Hangisini alacağıma karar veremedim bende 🤯
Smyfrt Omerinannesi342 wee baby aldık tutmalı hiç akıtmadı ama bizimki boyuna yere atıp vurduğu için şimdi ağzı açıkken akıtmaya başladı kapalı iken hala iyi