Uzun zamandır bu postu açacaktım fırsat olmadı. Benim kızım desteksiz oturmaya başladığından beri W şeklinde bacaklarını açarak oturuyordu. Hiç müdahale etmedim, kimse de uyarmadı. Yürümeye başladı üzerinden 1 sene geçti, 2 yaşına geldi ama yürümesi düzelmedi. Sürekli düşüyor, dengesiz yürüyordu. Bu süreçte doktora götürdük, zamanla düzelir deyip gönderdi.ama başka bişey vardı tatmin olmadım bir türlü. Artık 2 buçuk yaşına geldiğinde bacaklarında bariz bi yamukluk belirdi, birkaç farklı doktora götürdük ve bunun W şeklinde oturmaktan kaynaklı olduğunu söylediler. Şuan fizik tedavi alıyor.
Bunu baştan bilseydim bu dereceye gelmeyecekti ama bu denli olacağını tahmin bile etmedim. Bilmeyen anneler için yazdım, dikkat edin sizde. Birde şunu söyleyeyim, bir anne çocuğunda farklı bir şey olduğunu düşünüyorsa kesinlikle vardır 👍