HacerKaplan Bianda yüksek ateşle başlayıp 3 günün sonuda vücutta kızarıklık ve döküntü oluyormuş 🙄 bizim başımıza geldi bilmeyen tatlış annelerinde bilgi olsun 😊
Yazaksami HacerKaplan evet maalesef 2 hafta önce oldu oğlum. İlaç fitil ne verdiysek ateşi hiç düşmedi. 3. Gün sonunda kendiliğinden geçti gitti çok şükür. Bu hastalık bir kere oluyormuş ömür boyu bağışıklık kazanıyormuş vücudu. Öyle demişti doktor.
HacerKaplan Yazaksami bizimde öyle oldu şurup fitil duş hiç fayda etmedi ateş dönemi bitti şuan dünden beri vücudu kızarmaya başladı bugün bütün vücudunu sardı biraz korkmuyo değilim ama çok şükür böyle geçip gidecekmiş 🥺
Yazaksami HacerKaplan yok hiç korkmayın kaşıntı vs hiçbirşey yokmuş 2 3 günde geçiyor komple kızarıklık. Çok geçmiş olsun 🙏