Geçici emin olun.. siz ilk defa mi biberon veriyorsunuz red mi anlamadim tam olarak.. ben meme arti mama veriyorum hem meme hem biberon ikisinide red ettigi oldu kaşıkla verdim cok acıkmasıni bekledim bu dönem sadece sabır hala meme red ettigi oluyor daha bugun biberon istemedi inatlaşmayın o an sakinlestirin ağlıyorsa istemiyorsa biraz uyutmaya calisin oyle verin insan kendi bebegini daha iyi tanır ben sakinlestirdim uyur uyumaz halde verdim aldı ama geçiyor inanın