Canim anneler oglum 8 aylık ve 3 gündür burun tıkanıklığı yaşıyor naptiysam bitmedi buhar yapip yumusatiyorum ki akiyorda ama bir türlü açılmadı genzinde hırıl hırıl sesler ve kapalı ayrica 38 i gecmeyen atesimiz var inip çıkıyor hic dişimiz yok grip mi dis mi cikartiyor anlayamadım var mi sonuca ulaştığınız çözüm onerileriniz?