Fatmlaelif Selam anneler bu gün sağlık ocağına gittim adetliydim. Gelmişken kilomu ölçim dedim 67 gösterdi. Sorum şu adetliyken doğru mu yoksa fazla mi cikiyo kızlar internette fazla yazıyordu birde size danışım dedim .
Selmaaksakli Fatmlaelif elbette daha ödemli çıkacaktır adetliyken. Gün ortasında tartıldıysanız yediklerinizin ağırlığı da vardır bence siz -2 kg düşün ondan hesaplarken. 😊