pundit Arkadaşlar merhaba gece emzirme sonrası bebeginizin gazını çıkartıyor musunuz? Ben gece gazını çıkartırken oglumun uykusu açılıyor ve dalması uzun sürüyor. Sizler de geceleyin her emzirme sonrası gazını alıyor musunuz?
CesurBey pundit bebeğiniz küçük gazını çıkartın dediğiniz gibi sancıdan geri uyanabilir büyüdükçe daha rahat etmeye başlıyorlar oğlum 3 aylık gece derin uykuya geçiyor gazını çıkarmıyorum uyuyor
busrasilra14 pundit kac aylik canim bebegin. Yani ben ilk zamanlar cikariyordum ama zaten hep uyku halindeydi. 40.den sonra gece bazen gaZini cikarmamaya basladim. Hele 2. Aydan beridir uykuya dalmasi cok zor oluyor hemen emiyor uyuyor cok sukur sorunda olmadi
Fer4hh Ben uyansada başında beklesemde çıkarıyorum o gaz sancısının bağırsaklarına girmesini beni üzüyor sancı çekecek diye
pundit Fer4hh aynen ben de öyle yapıyorum sancilaninca vicdan azabı çekerim çünkü. Ama uykusu açılınca da dalması problem 🤦🏻♀️
1421saadet Bende cıkartıp öle yatırıyorum denedm çıkartmayınca dalmıyo uykuya ve huzursuz oluyo ama altını açıp temizledikten sonra bayaa uzun sürüyo dalması altınıda bı defa açıyorum gece pişik olmasın diye 24 günlügüz bizde
Derensk Emzirirp yatiriyorum eger huzursuzlanirsa alıp çıkarmaya calisiorm eğer uyursa ellemiorm demek rahattır die
pundit Ozgeruya ay benimde aklimda ben de biraz geçince yüzüstü yatırmayı dusunuyorum ama bu sefer kontrol manyağı oldugum için dakikada bir kalkıp nefes kontrolü yaparim😁
Ozgeruya pundit bnde uyanırdım cok bakardim ama şükür hic sorun yaşamadım küçük daha seninki cnm biraz kafasini saga sola dondurebilsin🙂