merhaba kızlar, pazartesi babamı ziyarete geldim kaç ayın üstüne torununu görsün diye geldiğim günün akşamı babam rahatsızlandı boğazları ağrımaya başladı bir anda ablamlar hemen test yaptırmaya gönderdi ertesi gün maalesef pozitif. Bende orada olduğum için hemen babam ben ve 9 aylık oğlum karantinaya girdik. Bir yandan orada olmam iyi oldu babama baktım yemeğiydi vs. Diğer ablamda pozitif çıktı kendi evinde karantinada. Bugun cuma ve ben az evvel öksürmeye başladım birden başım ağrıdı. Oğlumun ateşine baktım 39a çıkmış hemen calpol verdim. Şimdi biraz düştü. Ne yapmam lazım hiç bilmiyorum bebekler nasıl atlatıyor. zeynep kamil çocuk acile 2dk uzaklıktayız. Eğer ateşi yine çıkarsa hemen gidicez nasıl bir yol izliyorlar. Başından geçen arkadaşlar yardımcı olabilir mi :(