RasayiAA ilçelerden bildiğim kadarıyla çatak, Özalp, gürpınar güzel degil fazla gelişmemiş. Yani ihtiyacı karşılayacak dükkanlar var. Gezip görmezsin. Edremit en güzel ilçesi.merkeze mibüsle taş çatlasa 20 dakika sahil bandı tokideki evler göl manzarası . Muradiye çok uzak merkeze.erciş hakkında bilgim yok. Yukarıdaleri giderek tecrübe ettim. Ama en güzeli tabiki merkez. Caddeleri kolay anlaşılır kaybolmasın kafeleri çok güzel özellikle iki Nisan caddesindekiler. İlçe yazarken dikkat et.