ecemcoskun ben alerji maması kullanıyorum smilac öyle kötü tadı öyle kokusu berbat ki benim oğlum hiç bir mamayı içmedi 10 tane mama denedim hepsini alıp sırayla verdim yok yok içmedi en sonunda alerjisi çıkınca smilac mamanın içine farklı yöntemlerle eklemeler yaptım. Senin kullandıgın mamaların tadı bir nebze iyi. Şimdi yöntemlerim şu:vanilya şurubu, vanilya çubugu, elma konsantresi, dut pekmezi, hurma özü bunlardan birini mamasını içine çay kaşığı ucu ile ekle. Benim bunları alıcak durumum yok desen küçük bir tencere 3 ya 4 tane hurmayı kaynat. Hurma nın kabukları soyulana kadar. Sonra onun suyunu güzelce süz. Mamasını bu suyla hazırla. Birde bunları dene. Ben tecrübe ettim düşün smilac mamayı ben bunlarla tatlandırdım. Yukarıda saydığım ürünleri vitma dogal gıdadan alabilirsin. İnşallah içer ben neler çektim seni tanıyorum ama sen çekme sonuçta annesin. Hiç bir anne üzülsün çaresiz kalsın istemem. Eger denersen burdan dönüş yap bana olur mu üzülme