Kızlar 20 aylık oğlum var ve 7 haftalık hamileyim. Öyle kötü geçiyor ki hamileliğim, bulantı, kusma.. sabahtan beri 1 muz, 1 tost, 1 paket krakerle duruyorum. Kafamı kaldıramıyorum sürekli Wc’deyim ya da bulantı yüzünden uzanıyorum. Doktorun verdiği ilaç hiçbir işe yaramadı. Yarın başka bi ilaç isticem. Beni canımın yanmasından çok yavruma üzülüyorum. Televizyon açıyorum, sabah resmen sadece kendime tost yaparken onada tost yaptım o kadar. Kendi ailem ya da eşim ilgileniyor artık ve ben böyle bir şey oğlumda hiç yaşamadım. Ne bulantı ne kusma. Hamile değil gibiydim. Bu beni mafediyor. Tek dileğim hemen geçmesi umarım doğuma kadar devam etmez. Öneriniz varsa, alırım 🌺