Seker2021 2 aylık 10 günlüğüz bahsettiğiniz durumları 3-4 gün önce bizde yaşadık.Aşı olmuştu ondan dolayı dedik ama kimisi de büyüme atağı diyor.Bide ellerinin üstünü sürekli yüzüne burnuna sürtüp kendini rahatsız ediyor onun sebebini anlamadık hala
EbruFurkan Seker2021 kaç tane aşı oldunuz gelişimi boyu kilosu nasıl peki. Bizim kinin de eli durmuyor ve iki gündür tükürük çıkarmaya başladı
Avakado-34 Seker2021 Bizimki de ellerini aynı sizinki gibi yapıyor ve ellerini yumruk yapıp curk curk emiyor . Aç olduğundan diye düşünüp emziriyorum ama fazla emmeden bırakıyor. Bence atak haftası yaa kesinlikle. Şu an burdaki diğer yorumları da okuyunca bu kadar tesadüf olamaz hepimizin bebeklerinde diye düşündüm .
EbruFurkan Alpbebek2 bizim de çarşamba. Gelişimi nasıl peki. Bizde de alerji olabilir bir ara vücudu attı şimdi yok ama kaka mukus lu gibi ve genellikle kaka yi sesli yapıyor
Alpbebek2 EbruFurkan amin amin canım benim Allah kimseyi evladiyla sinamasin inşallah evlat çok farklı saçının teline zarar gelsin istemiyor insan
Seker2021 EbruFurkan 3 tane aşı olduk.ikisini geçen perşembe birini bu pazartesi (verem) eğer aşı olmadıysaniz aşıya gitmeden evvel calpol şurup verin bir çay kaşığı
EbruFurkan Alpbebek2 bizim de 1.ayinda 5 kilo idi ama sanki bu ara verdi gibi yanakları zayıfladı gibi geliyor bana da babasına da çarşamba göreceğiz bakalım
EbruFurkan Alpbebek2 maşallah iyi almış benim ki de 3650 doğdu 50 cm dı boyu nü biz 63 ölç duk ama bakalım çarşamba ne diyecek sağlık ocağı
DenizEfeMom EbruFurkan biz bugün olduk 2 ay 14 gunluk sessiz sakin ağlamayan bebeğim yeri göğü yıktı evde ağrısı çok oldu artı ateşi çıktı calpol veriyorum muhakkak evde olsun tek o sakinleştirdi
EbruFurkan DenizEfeMom hadı ya 3 tane mi oldu aşı 3 bacak bir kol mu. Yarın sünnet yaptırcz calpol alacak dik iğne de de veririz artık