Tftmnr Bebeğime doğduğundan beri Prima bez (7aydr)kullanıyorum son birkaç gündür tuhaf bir şekilde sağ bacağını etini ısırmış gibi iki tane küçük yara çıktı bacağından biraz geniş bağlıyorum ondan sonra şimdi de açtım az önce sol bacağın arka taraftan sivilce gibi su toplamış sinek ısırığı falan sandım ama bayağı su toplamış sürtmüş orayı ne yapacağım ben şu an ne sürebilirim kapatamadım daha altını ama artık soğuk alacak bebeğimi
Gzmkrm Tftmnr sudocrem canım kalın tabaka halinde bolca sür önce temizle kurusun sonra sür ve bağla hemen geçer Allah’ın izniyle
Tftmnr Nazli1598 4+ plus öyle yara edince evde yedek 5 de vardı kakası çıkıyo diye takmıyordum ama çıkardğım bez şimdi 5 numara olandı ve böyle oldu 🤷🤦
Mariposa Tftmnr benim kızımda da olmustu zıbınını 1 yaş büyük almıştım düzelmişti. Bez ne kadar büyük olursa olsun zıbın sıkıyorsa ondan da kaynaklı olabilir.
Swtlna 27 aydır prima kullanıyorum bir haftadır aynı nedenle mahvolduk, dediğiniz gibi başladı aynı yerde, şu an o kadar çoğaldı ve yaraya dönüştü ki ne yapacağımızı bilemiyoruz.doktora da resmini attık ama verdiği kremler çözüm olmadı
Tftmnr Swtlna ayy inanmıyorum neden böyle oldu yaa bize mi denk gelir ☹️ bez markasını değişmek kazım heralde