Oldu. 6 aylıktı bağırsak enfeksiyonu geçirdi antibiyotik ve probiyotik kullanarak atlattık. 2 ay önce de boğaz,kulak,idrar yolu enfeksiyonu beraber oldu ateşi 40 dereceyi gördü. Yine antibiyotik ve probiyotikle geçti. Geçmiş olsun çok dikkat edin ateş yapıyor