Mom456 Hanımlar merhaba ,kızım 4 buçuk aylık,kakasında kahverengi noktalar var,bu durumu yaşayan var mı,normal mi?
denizsn Mom456 biz de de oldu Demir ilacından olduğunu düşündüm üzerine pek düşmedim ama siz yine de doktorunuza danışın her bebek bir değil.
Kaan01 Mom456 sizin yediğiniz bişeye alerjisi var. Deneye deneye bulduk biz. Çok zor bir süreç. Süt ve süt ürünlerine ayçiçek yağına slerjisi var. Yemiyorum. Bu arada testte çıkmıo yaşı küçük olduğu için. Ben garantiye almak adına süt ve süt ürünlerini ayçiçek yapı tahin susam dana eti yumurta ve tavuk yemiyorum çok şükür artık kan yok kilo alımı durmuştu o da düzeldi
Mom456 Kaan01 alerji şüphesi var bizde de mukus da var,kusuyor,ama o noktalar bayağı küçük hep mi vardı yoksa ben alerjiden dolayı dikkat edince mi fark ettim ondan emin değilim
Mom456 Kaan01 ben şu an tamamen vegan besleniyorum artı kuru yemiş ,domates,havuç,muz falan da ama hala devam ediyor sorunlarımız,kilo alımımız da durmuştu,doktor da alerjiden şüpheleniyor
Kaan01 Mom456 az olduysa farketmemiş olanilirsiniz bnde çok olduğunda görmüştüm gördükten sonra da kakasını hep inceledim kilosu nasıl
Kaan01 Mom456 bizimde öyle oldu alerjiden. Paketli gıdaları da mutlaka içeriğini okuyun tavsiyem. Zaten çoğunu yitemiyorsunuz. Ayçiçek yağını da kesin
Kaan01 Mom456 mama kullanıyorsanız aletji manası kullanın bu arada yoksa diyetinizin hiçbir anlamı yok
Mom456 Kaan01 çoğu şeyi yememek bebeklerimiz için ne kadar sağlıklı acaba ,vitamin takviyesi almama rağmen o kadar yorgun düştüm ki ,ki bebeklerimizde mahrum kalıyor emdikleri için,yüzde yüz alerji de demiyor doktor
Kaan01 Mom456 haklısınız bnde yorgun bitkin düşmüştüm ama geçiyor daha sağlıklı oldum bnce. Bu arada sütün kalitesini etkilemiyormuş zenginle fakirin sütü farklı mı dedi doktorum. Mesela yanlışlıkla süt içeren besin yedin vücudundan çıkması 2 hafta imiş bn başlarda hata yaptım şimdi alıştım sıkı diyet yapıyorum