Musabavs Bebeğim sol göğsümü çok emmiyordu . 3 aylık oldu bebeğim . Bi kaç gündür iyi süt gelmeye başlamıştı ki göğsümde ağrı ve kızarıklık oluştu . Artık emmek istemiyor o göğsümü. Sizler nasıl atlattınız mastiti ne yapmam gerekir
AntiFilozof Musabavs duş aldım duşta masaj yaptım emzirdim makine ile sağdım sıcak su torbası koydum öyle geçti
Tospikannesiii Musabavs canım pompa varsa sağım yapıp o göğsünü boşalt yoksa çok daha fena olur bir an önce boşaltıp o göğsününde emmesini sağla 🙏🏻 Umarım hemen geçer bende yaşamıştım çok ağırdı benimki
elifhanimm Bana da öyle geçenlerde mastitten yırttım ben de sandım ki sütüm bollaştı sıcak su ile banyo yapmıştım ama daha tam mastit olmamıştım kanallar elime net geliyordı
Musabavs AntiFilozof su torbası koydum , duş aldım emzirdim ama geçmiyor şimdi de sağıyorum bakalım canım
birkizannesi_ Defalarca geçirmiş biri olarak söylüyorum sıcak su,masaj,bol sağım en son çare antibiyotik kullandım. Tekrarlamadı bi daha
Musabavs Tospikannesiii geçmişler olsun canım. Evet çok ağrı yapıyor . Sağım yaptım çok az geldi süt gece boyu bebeğimi emzireceğim bakalım ne olacak.
Musabavs Tospikannesiii hayır canım hala ağrı ve kızarıklık var . Ama sürekli emziriyorum yarına düzelir inşallah 🙏🏻