1-2 Benimki de 2 kere uyuyo bi de akşam 20 dk şekerleme yapıyo. Çok mu uyuyo diye tedirgin oldum. Gündüz uykuları 1 saati geçmiyo zaten
Emine_1245 Iki gündüz uykusu normal olandır canım. Nerdeyse bir yaşında olacak oğlum iki uyku yapıyor
1-2 AdaE1905 gece bende öyleyim büyüdükçe düzen olur dediler benimki büyüdükçe alemci oldu gece uyanık hep 😫