Kuzeyufuk Kızlar ben gün içinde Süt-Saıyorum mesela siz ne yapıyorsunuz Sagdıklarınızı sütleri birleştiriyor musunuz
goktugmom_061220 Kuzeyufuk 2 kere sağdığını aynı poşete koyabilirsin ama 4 saat içinde 2 kere sağman gerekiyor. Benim bebeğim doğduğunda yoğun bakımda yattı. Hemşire söylemişti bana. Ben öyle yapıyordum.
Hunnes_kunnes Birleştirdim ben. İmkann varsa 10ml 30ml ayrı poşet yapmak daha iyi ama sonuçta tek 10ml çocuk doymayacak içerken birleştirmek zorunda kalacağız