Yagmuur001 Selam kızlar sezeryan doğum yaptım 5 ay oldu bu aralar karnıma bicak gibi birseyler batıyor, anlamadım yaşayan varmı? İltihap geliyor bazen vajınamdan😑
Gokcen_26 Yagmuur001 yaaa gecmis olsun canimm bi gorun bnce bnde 7 ay ince okdum ama dedgn gibi bisey yasamadm
yavruhamsi Yagmuur001 üşütünce oluyor derler genel olarak acaba ayaklarınızı vs sıcak tutuyor musunuz?
Yagmuur001 Gokcen_26 teşekkürler canım çok kötü ya egilince felan sankı sopa var karnımda batıyor 😂🤦♀️
Yagmuur001 yavruhamsi olabilir belki yağmur yagınca oluyo genelde ama corapda giyiyorum bi yatarken çıkartıyorum gece fazla kalkıyorum emzirmeye belki o sırada göbegimi üşütüyor olabilirim😑
yavruhamsi Yagmuur001 yağmur zamanları hava bozacağı zamanlar ameliyat yerlerinde oluyormuş bende sızlama oluyor neden oluyor bilmiyorum ama oluyor :)