Minnak_mavis Dün yaptırdık 37 yi geçmiyor ateşimiz ama kafamız sıcacık ve çok huysuzuz..bugün daha ateşli gibi keyifsiz..doktor yapar dedi ama..aynısını yaşayan var mı anneler
denizsn Minnak_mavis bexero biz de de ateş yaptı 2 doz yaptırdım 5.ve 7.ay da ikisinde de ateşi oldu calpol verdim 6 saatte bir. Hatta ilk dozda 4 saatte bir verdiğim bile oldu ama 1 gün sürdü ateşi. Huysuzluk Bikaç gün. 3.dozu 13.ayında dedi doktor.