Kvsrmom Bebeğim 5 aylık ara ara kakasında kan oluyo ve devamlı mukuslu doktorumuz ilaç tedavisi uyguladı iyileşmedi sonra iğne verdi 5 gün kullandık ama hala aynı düzelmiyo bugün 2 defa kakasını yaptı 2sinde de kan vardı. Başına böyle birşey gelen varmı ? Düşünmekten beynim yoruldu artık.
Freud Kvsrmom enfeksiyon, alerji ve çatlak sebepli oluyor bildiğim kadarıyla. Kızımda da vardı. Süt proteini alerjisi olduğu için. Şimdi geçti çok şükür. Çok geçmiş olsun size de.
drn5410 Kvsrmom süt alerjisi olabilir mi emziriyorsanız diyet önermesi lazımdı doktorun sanki başka bir şeyden mi şüphelendş ki
Kvsrmom Freud Çok sağolun size de geçmiş olsun 🤍 mama kullanıyo ondan olabilir mi acaba ? Çünkü doktorun verdiği ilaçta iğnede fayda etmedi.
Babylover23 Kvsrmom anne sütü alıyorsa tahin, çikolata, yumurta, süt ve süt ürünlerini bir süre tüketmeyin eger mama kullanıyorsa mamayı değiştirin canım bunlar geliyor aklıma
Kvsrmom drn5410 mama veriyorum sma kullanıyoruz. İlaç ve iğne kullandıktan sonra geçmediğini söyledim . Günde kaç defa kakasını yapıyor diye sordu 1 2 defa dedim tamam normal kan ilacına devam edin dedi bu kadar .
drn5410 Kvsrmom Allah Allah çok ilginç peki karnında gurultu falan var mı? Başka bir doktora da danışın derim bizimde alerjimiz var ilk gittiğimiz Dr pek anlamadı iyi bir Dr a gittim de anladı yol gösterdi bize
Arbetu Demir ilacından olabilir mi acaba? Benim kızımda doduğundan beri sümüksü kaka yapar. 4 ayda kan ilacına başladık. Önce kahverengi nokta şeklinde 3 gündürde kırmızı nokta şeklinde ara ara kan var. Ama her kakasında değil. Alerjik mi acaba ? Kan ilacı yaparmı bende bilemedim
Elifadakrt Dr değiştirmenizi tavsiye ederim. Muhtemelen alerjidir, alerjisi olan bebek normal mama içemez raporlu mamalar var dr yazıyor onlardan içirin deneyin bir de. Ilac igne verinceye kadar keske bunu denetseymis dr.
Kvsrmom Elifadakrt ben de hiç kullanmak istemedim ama mecbur kullandım . Dediğiniz gibi Doktor değişikliği yapacağım randevu aldım pazartesi günğne inşallah bir çözüm bulunur 😔
Kvsrmom drn5410 hayır karnında gurultu yok ama dediğiniz gibi alerjide olabilir bilmiyorum pazartesi gidip öğreneceğim inşallah.
Almirayildiz Kvsrmom doktorun yanlıs tedavı uygulamıs enfeksıyondan yoka cıkmıs muhtemelen alerjı belirtılerı cnm bunlar dıyette sokması gerek sızı emzırıyorsanız