Kubkub60 Benimkide zor yapıyor 5 . 6 gündür leke leke oluyor bezi anne sutu ile beslenenle4de öyle olur dedi doktor
Kubkub60 Gün-de sadece 1 kez gece yatarken mama veriyordum ozman günde 4.5 kez yapıyordu şimdi sadece anne sutu aliyor. Mamayı kestik ciside azaldi
salgarsaniye Annekizz altan fitil versin üstten bir çay kaşığı zeytin yağı versin bende kizim da o sorunu yaşadım doktorlar normal diyo ama bebekler dayanamıyor annelerde harab oluyor fitilide yarim versin ama sürekli alışkanlık yapio sürekli vermesin
Sedefcelebi Annekizz biogaia bağırsak düzenleyici kullanmalı bence diğer yöntemler doğru olmayabilir çünkü bebeğiniz henüz çok minik metsil ve biagaia saati saatine verildigi an düzene girer kakası 👍
Emirkusum34 Bende 3 gündür malfor damla kunllaniyorum bakalım artık günlük 1cay kaşığı zeytinyağı veriyorum ama yok bana mısın demiyor 🤔
ATC nehirim_ bilemiyorum açıkladım zaten bi büyüğüne danışarak napıxagına karar versin diye ben sadece doktorumun bana söylediğini uyguladım kimse ye de aynısını yap diyemem