SonSerce Bence hiç biri. Bu çocuk aç ve acıkınca yer ben de var. Yani bana çok bir faydası olmadı açıkcası. Çünkü ek gıda döneminde iştahsız bir bebekti. Bir süre sonra kendi yediğimiz yemeklerden vermeye başladım.