mnkkzm210920-93 Arkadaşlar merhaba 12 haftalık hamileyim ve 6 aylık kızım var 🥰mamaları denedik diliyle itiyor nasıl alıştırabilirim fikriniz var mı kadın Doğum dr umda çocuk dr umuzda emmeyi bırakmalı diyor sizce ne yapmalıyım 🤲🏻
mnkkzm210920-93 Tuba evet canım daha önce kayıplarım var galiba ondan çocuk dr u da bebeğe fazla östrojen geçmesin dedi