HatFer135 Endişe etmenize gerek yok öncelikle sakin olun ☺️ Onun bir bebek olduğunu unutmayın, hayata sıfırdan başladı hiç birşey bilmiyordu belki adapte olamıyor olabilir. Ben ilk önce psikolog ile görüştüm. O beni çocuk psikiyatristine yönlendirdi. Pedogog ve özel eğitimci ile de görüştüm. Bunun yanında dil gelişim uzmanı ile de. Bu kadar yere gittik ve tanımız yok. Geçenlerde de ergoterapiste gittik. Doktora gidin illa birşey var mı diye değil. Dil gelişimi geri olabilir. Bunun yanında bize işitme testi yapılacak birde onu bekliyoruz şuan