Kizlar merhaba, kızım 10 aylik olmak üzere. Haliyle bir yaş çekimi için yer bakıyorum ama ya çok uçuk rakamlar ya da çok kötü fotoğraflar. Aradığım yer de Instagram olunca bin tane alternatife bakmak yerine size sormak istedim. Bir yaş çekimi için (Beykoz’da yaşıyorum) memnun kaldığınız onerebileceginiz fotoğrafçı var mı ? Şimdiden çok teşekkür ederim.