httkn5 kraft evo plus kullanıyorum. Memnunum sağlam araba arkadan sürüş çok rahat ama bebek sana dönükken şöyle bir sıkıntı oluyor. Diğer arabalara bakarken de bunu göz önünde bulundurabilirsin. Yan yana çift tekerleği oluyor ya. Önden sürerken ayakların çarpıyor o tekerlere. O yüzden dört tekeri de tek olanlara bak Bi.