Kızlar hayırlı akşamlar merak ettiğim bişey var 1 ay boyunca cerazette kullandım şu an kullanmıyorum bıraktım ama adet olmadım 22 gün geçti sağlık ocağındaki hemşireye sordum hapı bıraktığın hafta olman lazımdı gebelik testi yapalım dedi ama korkuyorum şu an buna hazır değilim korunduk ama yinede içim rahat değil var mı böyle birşey yaşayan ??